برگزاری ورکشاپ «معماری معاصر در زمینه ی تاریخی» در ایتالیا

1395/2/11 .......... 1571 بازدید
برگزاری ورکشاپ «معماری معاصر در زمینه ی تاریخی» در ایتالیا

ورکشاپ «معماری معاصر در زمینه ی تاریخی» در رم به همراه بازدید از بینال معماری 2016 ونیز برگزار می شود.
مرکز تحقیقات دانشکده معماری دانشگاه ساپینزای رم UdR AIS Sapienza university of Rome و موسسه PAS (موسسه فرهنگی هنری پرواز اندیشه ی سبز)؛ ورکشاپ تئوری «معماری معاصر در زمینه ی تاریخی» در رم ایتالیا با ارائه مدرک و به همراه بازدید از بینال معماری 2016 را برگزار می کند.
این ورکشاپ از تاریخ 23 لغایت 30 تیرماه برگزار خواهد شد.

برنامه ورکشاپ:

روز 23 تیرماه برنامه معارفه و آشنایی تیم اعزامی با اساتید دانشگاه خواهد بود.
24 تیرماه، روز دوم ورکشاپ با مقدمه ای بر مباحث توسط پروفسور روبرتو کروبینی و سخنرانی توسط پروفسور جورجو دی جورجو با عنوان: «دو پروژه در سایت های معماری» برگزار می شود.
برنامه بعد از بازدید از بنا های: Capitol Hill ،Forums ،Pantheon ،Colosseum و میدان ونیز از برنامه بازدید بعد از ظهر می باشد.
روز سوم ورکشاپ با سخنرانی پروفسور الساندرا دچزاریس با عنوان: "فرم های طبقه بندی در معماری" و همچنین پروفسور روبرتو کروبینی همراه خواهد بود.
بازدید از پروژه های Jubilee Church اثر Richard Meyer، Tiburtina Station و Santa Priscilla Catacombs از برنامه بازدید بعد از ظهر می باشد.

برنامه ورکشاپ:

روز چهارم و پنجم بازدید از بینال ونیز به همراه معمار روبرتو کورادینی خواهد بود.
روز ششم ورکشاپ در شهر رم و با مقدمه ای بر مباحث توسط دکتر سارا کریمی به همراه سخنرانی پروفسور روبرتو کروبینی با عنوان:" «معماری مدرن در زمینه ی تاریخی» برگزار می شود.
برنامه بعدازظهر روز ششم بازدید از پروژه های: MAXXI Museum اثر Zaha Hadid،Auditorium اثر Renzo Piano وAra Pacis Museum اثر Richard Meyer می باشد.
و روز هفتم ورکشاپ سخنرانی توسط پروفسور رناتو پارتنوپه با عنوان: «مفهوم و فرم در معماری باستان و مدرن» به همراه جمع بندی مباحث توسط پروفسور رناتو پارتنوپه، پروفسور روبرتو کروبینی و دکتر سارا کریمی خواهد بود.
در ادامه از پروژه های: Rome World Exhibition 1942 (EUR) New Congress center اثر Massimiliano Fuksas بازدید خواهد شد.

در پایان مراسم اهدای گواهی شرکت در ورکشاپ خواهد بود.

ثبت نام نهایی از طریق سایت موسسه به آدرس www.pas-i.com و با پر کردن فرم و آپلود کردن مدارک و پس از تایید از طرف مراجع مربوطه، ارایه فیش پرداختی به حساب موسسه ی فرهنگی هنری پرواز اندیشه ی سبز با شماره ی ثبت 11154صورت می گیرد.
- اخذ ویزا از طریق ارسال دعوت نامه ی رسمی از طرف دانشگاه ساپینزا به سفارت ایتالیا و گرفتن وقت سفارت برای متقاضیان خواهد بود. متقاضیان موظف به حضور در سفارت در وقت معین با کلیه ی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا می باشند.
- ظرفیت ورکشاپ محدود بوده و اولویت ثبت نام بستگی به زمان ثبت نام و تکمیل مدارک دارد.
- هر متفاضی می تواند حد اکثر یک نفر به عنوان همراه ثبت نام نماید. (این امر در صورت تایید نهایی از طرف مراجع اجرایی خواهد بود).
- در پایان به شرکت کنندگان، مدرک شرکت در ورکشاپ با تایید UdR AIS Sapienza university of Rome (Unita Di Ricerca Architettura Innovazione Sostenibilità, Dipartimento di Architettura e Progetto, Sapienza Università di Roma) دانشکده معماری دانشگاه ساپینزای رم و موسسه ی پرواز اندیشه ی سبز ارایه خواهد شد.
- خدمات این برنامه شامل دعوت نامه دانشگاهی جهت اخذ ویزای شنگن، پرواز مستقیم، هتل، هزینه های جابجایی، بلیط قطار سریع السیر به ونیز، بلیط بینال و نهار می باشد.

در پایان مراسم اهدای گواهی شرکت در ورکشاپ خواهد بود.

در طول برنامه ترجمه از ایتالیایی به فارسی صورت می گیرد.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02122005215 – 09122866898 و یا 09123843619 تماس گرفته، یا از طریق ایمیل: info@pas-i.com در ارتباط بوده، یا به صورت حضوری به دفاتر موسسه های همکار دفتر سایت خبری معماری نیوز و سپند هنر مراجعه فرمایند.
همچنین برای ثبت نام آنلاین میتوانید به آدرس موسسه [اینجا] مراجعه نماید.
دفتر معماری نیوز: پایین تر از هفت حوض، خیابان آقایی، پلاک 26، واحد 3 - 02188813485
سپند هنر: سید خندان، سهروردی شمالی، کوچه حاج حسنی، پلاک 28 - 02188749311

منبع: memarinews
کلمات کلیدی : سارا کریمی، ورکشاپ ایتالیا، ورکشاپ معماری در ایتالیا، بینال ونیز


نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

       

سایر خبرها

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی دکوراسیون با سایت interiorai.com
1402/3/14 12:28
استفاده از هوش مصنوعی در طراحی دکوراسیون با سایت interiorai.com
ادامه...
برگزاری دوره نورپردازی در معماری دانشگاه تهران
1396/10/29 17:31
برگزاری دوره نورپردازی در معماری دانشگاه تهران
ادامه...
ثبت نام دوره های تابستانه نرم افزار های تخصصی معماری در پردیس معماری
1395/4/1 15:09
ثبت نام دوره های تابستانه نرم افزار های تخصصی معماری در پردیس معماری
ادامه...

استند اول : دکوراسیون اداری - تجاری